Obszarem działalności uesa Polska Sp. z o.o. jest wytwarzanie i sprzedaż wysokiej jakości urządzeń do rozdziału energii elektrycznej średniego i niskiego napięcia, w celu zaspokojenia ciągle zmieniających się potrzeb i oczekiwań naszych klientów.
Wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom naszych Klientów, jak również warunkom działalności oraz potrzebom stron zainteresowanych wdrożyliśmy i utrzymujemy Zintegrowany System Zarządzania oparty na wymaganiach norm dotyczących Systemów: zarządzania jakością, zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zarządzania środowiskiem. Celem spółki jest profesjonalne realizowanie kompleksowych usług z zakresu wytwarzania i sprzedaży wysokiej jakości urządzeń do rozdziału energii elektrycznej średniego i niskiego napięcia.
Zapewniając naszym Klientom bezpieczeństwo i oczekiwany poziom świadczonych usług, zachowujemy standardy jakościowe z uwzględnieniem wysokiej jakości naszych produktów, na każdym etapie realizowanej produkcji z jednoczesną dbałością o środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo i higienę pracy.
Pobierz plik i poznaj działania, jakie realizujemy w ramach zintegrowanej polityki jakości →
Certyfikat ISO 9001 jest jednym z najpopularniejszych standardów dotyczących zarządzania jakością.
Jego głównym celem jest zapewnienie, że organizacje dostarczają produkty i usługi o wysokiej jakości.
Wymaga on:
Certyfikat ISO 14001 dotyczy zarządzania środowiskiem. Jego celem jest pomoc organizacjom
w minimalizowaniu negatywnego wpływu ich działalności na środowisko.
Wdrożenie tego standardu wymaga od firm:
Pobierz Certyfikat ISO 14001 →
ISO 45001 to standard dotyczący bezpieczeństwa i higieny pracy.
Jego celem jest stworzenie bezpiecznego i zdrowego środowiska pracy,
co przekłada się na:
Wdrożenie ISO 45001 pomaga firmom w identyfikowaniu zagrożeń oraz
w podejmowaniu działań mających na celu ich eliminację,
co przyczynia się do poprawy ogólnej efektywności organizacji.