Przedstawiciele mniejszych firm, organizacji pozarządowych i międzynarodowych koncernów są zgodni: z perspektywy ochrony klimatu i środowiska najważniejsze są prężne, zdecydowane działania, jedność oraz poczucie wspólnej odpowiedzialności. Podczas gdy zielona rewolucja i transformacja cyfrowa oficjalnie stały się faktem, nie można dziś zapomnieć o kwestiach legislacyjnych oraz wieloletniej perspektywie dla naszego biznesu.
Jak zaznaczają prelegenci Szczytu Klimatycznego TOGETAIR 2022, tylko racjonalna polityka klimatyczna pozwoli spełnić coraz wyższe oczekiwania inwestorów i konsumentów, a jednocześnie zachować produktywność, efektywnie zarządzać zasobami i wprowadzać potrzebne innowacje. Zielona transformacja to będzie siła napędowa i wizja przyświecająca firmom, biznesom oraz organizacjom pozarządowym przez najbliższe dekady – potwierdza Dominika Fox Matulewicz z American Chamber of Commerce w Polsce. – Cele i hasło zielonej transformacji będą przyświecały wszelkim zmianom i procesom innowacji w ramach firm.
Przeczytaj również: OZE nie tylko dla elektrowni. Na zieloną energię stawiają również przedsiębiorcy