Nowe punkty ładowania zainstalowane w zakładach produkcji betonu, zasilają elektryczne ciężarówki MAN eTGX oraz Volvo FH Aero Electric – modele, które już teraz wyznaczają standardy w dziedzinie transportu zeroemisyjnego. Każda z trzech lokalizacji została wyposażona w infrastrukturę umożliwiającą ładowanie z całkowitą mocą 400 kW, co znacząco skraca czas postoju pojazdów.
W ramach realizacji zainstalowano trzy stacje ładowania DC typu uesa/LS-2DC500 oraz trzy szafy prostownikowe uesa/PM-1DC400/2DC200. Każdy z tych zestawów został wykonany w indywidualnym, intensywnie żółtym kolorze – zgodnie z życzeniem klienta.
Rozdzielenie jednostki prostownikowej od samej stacji ładowania pozwala osiągnąć maksymalną wydajność nawet do 480 kW, co czyni tę konfigurację niezwykle efektywną. Zastosowane chłodzone przewody umożliwiają przekazywanie prądu do 500 A na punkt ładowania, co przekłada się na możliwość jednoczesnego, szybkiego i bezpiecznego ładowania dwóch ciężarówek z jednej stacji.